Kargo ve Teslimat
Kargo / Teslimat bilgileri
Öncelikle sitemiz üzerinde verdiğiniz
siparişinizin tüm adımlarını dilediğiniz zaman "Siparişlerim Nerede?"
sekmesinden takip edebilirsiniz.
Siparişleriniz neticesinde oluşan
kargo ücreti, ödeme kısmında size belirtilen oranda siparişinize
yansıtılmaktadır. Belli dönemlerde ve/veya belli sipariş tutarları üzerinde
kargonun ücretsiz olarak gerçekleştirilmesi uygulaması tamamen alirkenkazan.com'un
insiyatifindedir. Söz konusu belirtilen tutarların üzerinde veya ücretsiz kargo
uygulamalarının öncesinde/sonrasında oluşturulan siparişlerde alirkenkazan.com
mesuliyet kabul etmez.
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz
siparişleriniz, anlaşmalı kargo şirketleri tarafından Türkiye sınırları
içerisinde bulunan adresinize kadar teslim edilmektedir. Büyük yerleşim yerleri
haricinde kalan ilçe, belde vb. yerleşim yerlerine kargo şirketlerinin haftanın
belli günleri sevkiyatları olabilmektedir, bu gibi durumlarda yaşanabilecek
gecikmelerde alirkenkazan.com mesuliyet kabul etmez. Ayrıca birçok kargo
firması Türkiye genelinde bulunan köylere teslimat yapmamakta, yapıldığı
takdirde ilave ücret talep etmektedir. Bu durumlarda oluşabilecek ilave
ücretler alıcıya aittir.
Belirtmiş olduğunuz adreste
bulunamamanız durumunda, paketiniz kargo görevlisi tarafından şube detaylarını
da bulabileceğiniz bir not bırakılarak en yakın şubeye geri götürülmektedir. 3
gün içerisinde söz konusu şubeden paketinizi teslim alabilirsiniz. Bu süre
zarfında da teslim alınmayan kargolar alirkenkazan.com 'a geri
gönderilmektedir. Kargonuz size ulaşamadığı takdirde tarafımıza geri gönderilen
siparişinizlerde tarafımıza Müşteri Hizmetleri üzerinden ulaşarak isim - soy
isim, adres ve telefon bilgilerinizi teyit edebilir ve ürünün tarafınıza tekrar
gönderimini isteyebilirsiniz.
Kargonuzun yanlış bir adrese gitme
olasılığında, gerekli işlem tarafımızdan yapılmaktadır. alirkenkazan.com
üzerinden yaptığınız alışverişlerde tarafımıza ilettiğiniz adres bilgileriniz
hiçbir değişiklik yapılmadan otomatik olarak kargo firmasına aktarılmaktadır.
Burada oluşabilecek yanlışlıklar, yanlış adrese gerçekleştirilen gönderimler
alirkenkazan.com 'a bağlı bir seçim değildir. Yanlış adrese gönderim söz konusu
ise, bu durumu bize e-mail yoluyla bildirdiğinizde, konu tarafımızca kargo
firmasına aktarılır ve gerekli yönlendirme işlemini kısa sürede yapılması
sağlanır.
Kargoda olan siparişlerinizde adres
ve/veya alıcı ismi değişikliği gerçekleştirilebilmektedir. Kargoya teslimatı
gerçekleştirilen siparişlerinizin, teslimat adresi değişikliği ve/veya alıcı
ismi değişikliği kargo şirketine tarafımızdan iletilmekte olup, bu tür
değişikliklerde teslimat için ilave sürece gereksinim duyulabilmektedir.
Teslimat adresi/alıcı ismi değişiklik talepleriniz sadece üyeliğinizin
bulunduğu e-mail adresi üzerinden tarafımıza iletilen mail aracılığı ile
gerçekleştirilebilmektedir.
Siparişe ait faturalar kargo ile
birlikte gönderilmektedir. Siparişinize ait faturalarınız yasal olarak paketinizin
dış yüzeyinde bulunması gerekmektedir, bu sebepten dolayı faturanız
siparişleriniz ile birlikte gönderilmektedir. Hediye olarak gönderimini
gerçekleştirdiğiniz siparişleriniz alıcıya sevk irsaliyesi ile gönderilmekte
olup, fatura size ayrıca ulaştırılmaktadır. Sipariş esnasında ilgili bölümlerde
işaretlediğiniz takdirde fatura ile teslimat adreslerinizi farklı adresler
olarak belirtebilirsiniz. Ayrıca hediye gönderimlerinizde de hediye sipariş
gönderiminde alıcıya sevk irsaliyesi ile teslimat yapılmakta olup, fatura
ayrıca belirtilen adrese gönderilmektedir.
Sitemiz üzerinden gönderilen her
türlü siparişleriniz, faturası ile birlikte sevkiyata hazırlanır ve kargoya
teslim edilir. Yasal olarak paketinizin dış yüzeyinde bulunması gereken
faturanız herhangi bir nedenle siparişiniz ile birlikte gelmediği takdirde,
kargo görevlisine fatura isteğinizi/talebinizi iletebilir, talebinize rağmen
fatura yine de size teslim edilemiyorsa, faturanız için tutanak
hazırlatabilirsiniz. Bizi konu hakkında bilgilendirdiğiniz takdirde de en kısa
sürede tarafınıza faturanızın aslı ya da ''aslı gibidir'' kaşeli bir kopyasını
adresinize gönderilebilmektedir.
Kargo paketinizin size teslimi
esnasında pakette herhangi bir deformasyon, kusur mevcut ise, kargo teslim
formunu imzalamadan önce kargo görevlisinin yanında kargo paketinizi açarak
kutu içerisindeki ürününüzün fiziki durumunu kontrol ediniz. Kutunun içerisinde
bulunan ürününüz bir şekilde zarar görmüşse, ürünü teslim almayıp kargo
görevlisine iade ediniz ve mutlaka kargo hasar tutanağı hazırlatınız. Bu
şekilde tarafımıza geri gelen ürünlerinizin değişimi yapılarak tekrardan
gönderim gerçekleştirilmektedir. Şayet ürününüzün o an için gönderimi mümkün
değilse tarafınıza ücretiniz iade edilmektedir. Aynı şekilde kargo paketinizin
size teslimi sırasında, kargo teslim tutanağını imzalamadan önce yapacağınız
kontrolde, size ait olmayan, talebiniz olmayan bir ürünün teslimatı
gerçekleştirildiğinde, kargoyu teslim almayarak kargo görevlisine iade ediniz.
Bizi konu hakkında bilgilendirdiğiniz takdirde, gerekli kontroller yapılar,
iade edilen ürün tarafımıza ulaştıktan sonra doğru ürün gönderimi
gerçekleştirilecektir.
Elektronik
ürünlerde paket açıldıktan sonra yetkili firmanın belirtmiş olduğu garanti
süresi başlamış olup ürün iadesi yapılamaz.
Siparişinizin size ulaşmaması
durumunda siparişiniz esnasında vermiş olduğunuz bilgilerin doğruluğunu kontrol
edebilir, siparişinizin sitemiz üzerinden konumunu takip edebilirsiniz. Verilen
tüm doğru bilgilere rağmen siparişinizin farklı bir adrese gönderimi söz konusu
ise, konuyu Müşteri Hizmetleri aracılığıyla bize bildirmenizi rica ederiz. Konu
tarafımızdan kargo şirketi ile görüşülerek siparişinizin size teslimatı
sağlanabilmektedir.