Sıkça Sorulan Sorular
Sipariş
Öncesi
1-Ürünler ne kadar sürede gönderilmektedir?
Web sitemizde yer alan her ürünün birbirinden farklı tedarik
süreleri bulunmaktadır. Beğendiğiniz ürünün detay sayfasında Sepete Ekle
butonunun hemen altında ürünün tahmini tedarik edilme süresi yer almaktadır.
Birden fazla ürün satın alırsanız, tedarik süresi en uzun olan ürün
bekleneceğinden kargonuz bu süre sonunda adresinize gönderilebilecektir.
2- Siparişimdeki tüm ürünleri tek bir seferde mi gönderilecek?
Web sitemizde yer alan bazı ürünler alirkenkazan.com deposunda hazırlanarak size gönderilmektedir. Depodan gönderilen türde aldığınız tüm ürünler birleştirilip tek seferde gönderilmektedir. Bazı ürünler ise tedarikçi firmalar tarafından direk olarak sizin adresinize gönderilmektedir. Eğer siparişinizde hem depodan gönderilecek, hem tedarikçi firmalardan gönderilecek olan ürünler varsa birden fazla seferde gönderi yapılabilir.
3-Hangi kargo şirketi ile çalışmaktasınız ?
Anlaşmalı olduğumuz kargo MNG firmasıdır. Ancak sitemizde yer
alan bazı ürünler tedarikçi firmalar tarafından, firmanın kendi anlaşmalı
olduğu kargo ile gönderilmektedir.
4-Telefon ile sipariş verebilir miyim ?
Şuan için telefon yolu ile sipariş oluşturulamamaktadır.
alirkenkazan.com sitemiz üzerinden sitemize ücretsiz üye olduktan sonra sipariş
oluşturabilirsiniz.
Sipariş Sonrası
1- Siparişimi AlırkenKazan.com.tr üzerinden takip edebilir miyim?
Siparişinizin tüm adımlarını sitemizin üst kısmında bulunan
"Hesabım" menüsü altındaki "Siparişlerim" bölümünden takip
edebilirsiniz.
2- Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Siparişiniz sevkiyat sürecine girmediği müddetçe değişiklikleri
Müşteri Hizmetleri departmanımıza başvurarak gerçekleştirebilirsiniz.
3- Hangi kargo firması ile teslimatlar gerçekleştirilmektedir?
Alirkenkazan.com kargo sevkiyatlarını MNG Kargo ile
gerçekleştirmekte olup, siparişleriniz MNG Kargo ile belirtilen adrese teslim
edilmektedir. Bazı ürünler firmanın kendi anlaşmalı olduğu kargo ile firma
adresinden direkt müşteri adresine kargolanır.
4-
Kargom tarafıma ne zaman ulaşır?
Alirkenkazan.com’dan vermiş olduğunuz siparişleriniz,
onaylandıktan ve işleme alındıktan ürünlerin yanlarında belirtilen 15 iş günü
içerisinde kargoya teslimatı gerçekleştirilmektedir.
Teslimatla
ilgili önemli bilgiler:
* Kargonuzu teslim alırken, kargo yetkilisi yanınızdayken paketi
kontrol etmenizi öneririz. Eksik/Hasarlı ürün tespit etmeniz durumunda; kargo
yetkilisinden tutanak tutmasını talep ediniz ve ürünleri teslim almayınız.
Tutanak tutulması, kargodaki problemin sizden değil, kargo firmasından
kaynaklandığını gösterir. Tutanak sonucunda yeni ürün tarafınıza hemen
kargolanacaktır.
* Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik/hasar
bildirimleri, tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için
incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
* Ürünü; faturası, orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte
gönderilen dökümanları ve tüm aksesuarları ile göndermeniz gerekmektedir.
Kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünlerin iadesi kabul
edilmektedir.
* Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmaması ya da
koli bandı kullanılmamasını rica ederiz. Aksi halde iade işlemi
gerçekleştirilemeyecektir.
* Elektronik ürünleri kutusu açıldığında ya da üründe teknik bir
arıza söz konusu olduğunda ilgili markanın teknik servisinden rapor alarak
tarafımıza iade olarak göndermeniz gerekmektedir.
Ürünleri kaç gün içerisinde iade edebiliriz ?
Ürünleri teslim aldığınız an itibari ile 3 gün içerisinde iade
edebilirsiniz.
Üyelik
işlemleri
Sitenize nasıl üye olabilirim ?
https://www.alirkenkazan.com/uye/giris linkini tıklayarak üyelik
kısmından işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Üyelik için herhangi bir ücret
alınmamaktadır.
Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
Üye giriş sayfamızda bulunan "Şifremi Unuttum” alanına
tıkladığınızda sisteme kayıtlı e-mail adresinize aktivasyon kodunuz
gönderilecektir. Bu aktivasyon koduna tıklayarak karşınıza gelen yeni sayfa
içerisinde "Yeni Parola”nızı oluşturabilirsiniz.
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyelik iptal işlemleri tarafımızca sağlanmakta olup, talebinizi
Müşteri Hizmetlerini arayarak veya alirkenkazan.com müşteri hizmetleri
alanından "Hedefe Mesaj” bölümünden üyelik iptal talebinizi iletmenizi rica
ederiz.
Yurtdışı
teslimatlarınız bulunmakta mıdır?
Alirkenkazan.com olarak yurt dışına teslimatlarımız şu an için
gerçekleştirilmemekte olup, yakın bir zaman diliminde yurt dışına da
teslimatlarımız mümkün olacaktır.
Kapıda ödeme seçeneğiniz var mıdır?
Kapıda ödeme seçeneğimiz şuan da bulunmamaktadır.
Havale
– Eft yaparken ek ücret alınıyor mu ?
Bu tamamen bankaların insiyatifinde olan bir konudur.
Bankanızdan bilgi alabilirsiniz.